Цвітна капуста і брокколі захищають від раки простати
Октябрь 21, 2008 в 15:34Категории: Новости
- Зелений чай захищає сечовий міхур
- Установка протеза після радикальної простатектомии: яка ефективність?
- Чому не з’явиться препарат для чоловіків?
- За даними дослідження, проведеного в рамках програми Національного огляду здоров’я і суспільного життя США, популярність чоловічого обрізання в країні досягла рекорд низької відмітки.
- З ембріональних стволових клітин виростили нирку
- Відкриття прискорить розробку методів ранньої діагностики невиліковного урологічного раніше захворювання – нефронофтизиса
- Цвітна капуста і брокколі захищають від раки простати
- Винайшли ліки від передчасної еякуляції
- Ожиріння підвищує вірогідність виникнення раки простати
- Променева терапія сприятливіше впливає на відновлення еректильної функції
- Розвиток важких сечових інфекцій запрограмований на генетичному рівні
- Клінічні випробування тканеинженерного сечового міхура
- У Башкирії ухвалений закон про загальне андрологическом обстеження
- Захист нирок в менопаузі поста при діабеті
- Учені знайшли спосіб боротьби з безпліддям у чоловіків
- Щоденні еякуляції покращують якість ДНК чоловічої сперми
- Підігрів сидінь в автомобілі небезпечний для чоловіків
- Перевага хірургічного підходу при лікуванні раки простати
- Ботуліністічеський токсин А знижує прояв сечових симптомів при ДГПЖ
Включення в раціон цвітної капусти і брокколі знижує ризик розвитку важких форм раки передміхурової залози, повідомляє Journal of the National Cancer Institute.
Дослідження було проведене фахівцями з Національного інституту раки (США) і канадською організацією з боротьби з онкологічними захворюваннями (Cancer Care Ontario).
Учені проаналізували результати опиту 1300 чоловіків, у яких був діагностований рак простати.
З’ясувалося, що часте споживання зелених овочів, а також представників сімейства хрестоцвітних – особливо брокколі і цвітної капусти – призводило до зниження вірогідності захворювання важкими формами раки простати. При щотижневому вживанні блюд з цвітної капусти ризик пухлини зменшувався на 52%, а при вживанні тієї ж кількості блюд з брокколі – на 45%.
Попередні дослідження показали, що брокколі і цвітна капуста містять речовини, що володіють протипухлинною дією, проте взаємозв’язок між вживанням цих продуктів і зниженням риски важких форм раки простати виявлена вперше, повідомила керівник дослідження Вікторія Кірш (Victoria Kirsch). За її словами, дієта з підвищеним вмістом брокколі і цвітної капусти може бути запропонована як міра первинної профілактики раки простати.
Рак простати – одне з найпоширеніших онкологічних захворювань у чоловіків. Тільки у Великобританії щорічно діагностується 32 тисячі нових випадків захворювання.
Комментировать
Вы должны войти для того, чтобы оставить комментарий.