Щоденні еякуляції покращують якість ДНК чоловічої сперми
Октябрь 21, 2008 в 15:33Категории: Новости
- Зелений чай захищає сечовий міхур
- Установка протеза після радикальної простатектомии: яка ефективність?
- Чому не з’явиться препарат для чоловіків?
- За даними дослідження, проведеного в рамках програми Національного огляду здоров’я і суспільного життя США, популярність чоловічого обрізання в країні досягла рекорд низької відмітки.
- З ембріональних стволових клітин виростили нирку
- Відкриття прискорить розробку методів ранньої діагностики невиліковного урологічного раніше захворювання – нефронофтизиса
- Цвітна капуста і брокколі захищають від раки простати
- Винайшли ліки від передчасної еякуляції
- Ожиріння підвищує вірогідність виникнення раки простати
- Променева терапія сприятливіше впливає на відновлення еректильної функції
- Розвиток важких сечових інфекцій запрограмований на генетичному рівні
- Клінічні випробування тканеинженерного сечового міхура
- У Башкирії ухвалений закон про загальне андрологическом обстеження
- Захист нирок в менопаузі поста при діабеті
- Учені знайшли спосіб боротьби з безпліддям у чоловіків
- Щоденні еякуляції покращують якість ДНК чоловічої сперми
- Підігрів сидінь в автомобілі небезпечний для чоловіків
- Перевага хірургічного підходу при лікуванні раки простати
- Ботуліністічеський токсин А знижує прояв сечових симптомів при ДГПЖ
Чоловіки, що зазнають труднощі із зачаттям дитини із-за низької якості сперми, мають шанси стати батьками за допомогою щоденних еякуляцій.
Хоча чоловікам, що намагаються завести потомство, часто радять стримуватися від эякулирования для збереження кількості сперми в потрібному об’ємі, австралійські учені стверджують, що насправді все навпаки і це тільки знижує чоловічу здібність до зачаття.
Дослідження Девіда Грінінга з Університету Сіднея також показало, що у чоловіків, чиї проблеми викликані генетичними порушеннями в спермі, чим просто низькою кількістю сім’я, те, що утримується від сексу тільки підсилює проблему.
Під час експерименту у 42 чоловіків, чия спермограмма показала значні генетичні порушення, щоденний секс з еякуляцією понизив цей показник на 12%.
«Я переконаний, що частіше эякулирование, тобто щодня, значно зменшує кількість генетичних аномалій в спермі», – сказав Грінінг.
«Чоловіки, які намагаються завести дітей і тому довго утримуються від сексу перед, наприклад, овуляцією їх партнерок, ризикують тим, що ДНК їх сперми порушується ще сильніше, ніж зазвичай».
Те, що утримується від сексу дійсно збільшує кількість сперми, тому парам, охочим зачати дитину, радять займатися сексом через день-два. Проте триваліша стриманість приводить до того, що якість сперми тільки погіршується.
Річ у тому, що сперма накопичується в епідидимісі, що знаходиться у верхній частині яєчок, але чим довше вона там зберігається, тим більше вона ушкоджується вільними радикалами. Тому регулярна еякуляція приводить до того, що знов вироблена сперма володітиме кращими генетичними характеристиками.
Андролог Алан Пейси з Університету Шеффілда говорить, що звільнення від старої сперми стає ще важливішим, коли її ДНК сильно порушено: «Якщо порушення в ДНК вище 30%-40%, можна говорити про те, що чоловік безплідний».
«Коли чоловіки з такою спермою починають щодня эякулировать, генетичні порушення знижуються. Якщо ви зможете понизити рівень генетичних пошкоджень з 30% до 20% – це достатньо істотна різниця, яка може повернути здібність до зачаття».
«Звичайно, існує компроміс між кількістю і якістю сперми, тому для пар, що намагаються народити вперше, цілком досить займатися сексом через два або три дні. Якщо ж у чоловіка є порушення ДНК сперми, йому просто необхідне эякулировать щодня».
«Я пам’ятаю одну пару, де жінка дозволяла чоловікові эякулировать тільки під час овуляції, так що бідному хлопцю доводилося чекати сексу майже цілий місяць».
«Навіть якщо забути про очевидну фрустрацію, подібна практика не приносить ніякої користі», – додав Пейси.
Комментировать
Вы должны войти для того, чтобы оставить комментарий.