Часник і лук запобігають раку простати

Октябрь 21, 2008 в 15:29
Категории: Новости

Учені з Американського Національного інституту раки отримали дані, що часник і лук ефективні для профілактики не тільки простуди, захворювань серця і високого вмісту холестерину в крові. Встановлено, що він дозволяє помітно понизити вірогідність розвитку у чоловіків раки простати.

В ході того, що продовжувався два роки дослідження учені порівняли особливості живлення 470 здорових чоловіків і 238 пацієнтів, що мають злоякісні пухлини передміхурової залози. Було виявлено, що щоденне вживання з їжею як мінімум 5-6 грам лука або часнику дозволяє понизити вірогідність розвитку раки більш ніж на 50%. На думку онкологів, цей феномен пояснюється цитостатическим дією аллиума – сірковмісної речовини, що додає луку і часнику характерний запах.

«Декілька дослідницьких колективів вже підтвердили наявність у лука, часнику і близьких до них культур позитивного профілактичного і лікувального ефекту при різних видах злоякісних пухлин, – повідомила Енн Хсинг, керівник цього дослідження. – Ми додали до наявних даних додаткові докази корисності цих культур. І хотілося б сподіватися, що коли-небудь ця інформація змусить людей відкласти у бік биг-маки і гамбургери і звернути увагу на здоровішу їжу.»

Комментировать

Вы должны войти для того, чтобы оставить комментарий.